niedziela, 10 grudnia 2017

Moje zakupy z Aliexpress #3

Słyszałam o takich już dawno, ale myślałam, że oczyścić twarz można tak samo dobrze rękoma. Jednak byłam na express makijażu i tam miałam możliwość wypróbować taki aparacik (do nabycia w cenie chyba 60-80 euro), spodobał mi się, ale pomyślałam, że poszukam taki na aliexpress, bo na pewno znajdę taniej. I proszę bardzo! Cena mała, a w działaniu nie zauważyłam żadnej różnicy. Tyle, że ja używam zazwyczaj tylko tej szczoteczki. Kilka razy w tygodniu myję twarz żelem używając tego urządzenia, bardzo przyjemne uczucie i dobrze oczyszcza. W takiej cenie nie boję się, że może się zepsuć, bo nabyć nowy nie sprawi żadnego problemu. Dlatego w 100% polecam.

Kupiłam jedną parę sobie, a mama zamówiła sobie dwie. Bardzo miętkie, ciepłe i przytulne. Cieszy również wielki wybór kolorów.

Kupiłam je po rekomendacji koleżanki, a później słyszałam wiele dobrych opinii na youtube, beauty blogerki mówią, że to chyba najlepsze pędzle na aliexpress. Nie miałam wcześniej innych, więc nie mam z czym porównać, jednak dla mnie są świetne. Już je myłam i są nadal w dobrym stanie, nic nie wypada i nie porysowały się. 

Tata chciał nową portmonetkę, więc razem z nim wybraliśmy ją na aliexpress. Jest taka jak na zdjęciu, niezbyt duża, ale jako mężczyźni zazwyczaj noszą wszystko w kieszeniach, to chyba nawet dobrze. Jedyny minus, że euro trochę z niej wystają.

To jest zakup mamy, ale ja chętnie go u niej pożyczę. Bardzo fajny, dobrze wykonany, ładnie wygląda. Mama już usłyszała komplementy od koleżanek i sama jest bardzo zadowolona. 

Zwykły t-shirt, przód jest dość prosty, ale ma fajne wycięcia na bokach, które ożywiają dowolny zestaw. Latem z szortami czy jeansami wygląda bardzo fajnie. Jakość jest w porządku, warta swoich pieniędzy. 


19 komentarzy:

  1. Ach te pędzelki <3 Już mi się nie mieszczą a jeszcze bym sobie jakiś komplet dokupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie te są na pewno warte inwestycji! Piękne, dobre i niezbyt drogie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie właśnie też jedne pędzle z Alie w końcu przyszły i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Claudia Love10.12.17

    Świetne rzeczy Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny ten naszyjnik Twojej mamy, cudo...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, ja nie robiłam jeszcze tam zakupów, może się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta męska portmonetka ładnie wygląda - ma ciekawy fason :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na aliexpress można upolować naprawdę fajne rzeczy. Jestem bardzo zadowolona z pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Claudia Love17.12.17

    Bardzo fajne rzeczy Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wera Chomiń18.12.17

    Kocham takie t-shirty mam ich chyba z 5 :D Te wycięcia bardzo fajnie wyglądają :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    wszystkoooiinicc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle wyglądają naprawdę fajnie! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam taką szczoteczkę do czyszczenia twarzy - kiedyś kupiłam w Rossmannie i zgadzam się sprawdza się świetnie! Tak samo jak te droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na aliexpress można upolować tyle skarbów, uwielbiam to. :D Parę razy się przejechałam, ale i tak zdobyłam mnóstwo rzeczy, które uwielbiam. xD Fajne portmonetka i wisior!

    Pozdrawiam z Wietnamu i życzę mnóstwo szczęścia oraz spełnienia marzeń w 2018! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam aliexpress! mozna za niewielkie pieniadze kupic perelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję i nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zakupy ;)
    skarpetki to zawsze super pomysł :D nigdy za mało :D

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami można trafić na perełki ... a czasami niestety te produkty okazują się totalną porażką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Izabela Majkut25.2.18

    Mam tą maszynkę do masażu, ale kupiłam ją w RTV AGD i jestem baardzo zadowolona ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń